wtorek, 24 grudnia 2013

Sensualna...

...świątecznie i przepraszająco :(

Po pierwsze: planowałam dodać własne wykonanie świątecznej piosenki, jako osłodę na długie oczekiwanie, ale wiem że Wasze uszy by tego nie zdzierżyły, dlatego będą zwyczajne życzenia:


Zdrowych, spokojnych świąt w gronie rodzinnym,
ŚNIEGU!, wspaniałych prezentów, 
odpoczynku od
trosk i zmartwień, prawdziwych przyjaciół,
wielkiej, ogromnej miłości do grobowej deski... ;)
Dla dziewczyn: aby poszło w: (.)(.), a nie w ).(   
Dla chłopaków: niech wam pójdzie w mięśnie ;P

- Wasza Sensualna


Po drugie: przepraszam, za tak długą nieobecność! Powód - uczelnia. Przychodziłam z zajęć tak wyczerpana, że marzyłam tylko o prysznicu i spaniu. Nerwówka, stres itd. 
Dopiero teraz znalazłam chwilę, aby dokończyć XII rozdział i go wstawić, poziom jednak spadł. 
Czuję, że nie jest najlepszy. Popracuję nad sobą i będzie lepiej :D

1 komentarz:

  1. Nie wiem czy tamten doszedł xD
    Ja niestety krótko. Rozdział był ok. Może trochę krótki, no ale to przecież zrozumiałe, że skoro byłaś padnięta to nie wyrabiałaś się ze wszystkim. Też pragnę złożyć Ci najserdeczniejsze życzenia. Dużo rodości, miłości, przyjaźni, spełnienie marzeń i wszystkiego co najlepsze. Mam nadzieję, że wene i pomysły masz i wystarczy, że będę życzyła Ci pokładów wolnego czasu. Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. Całusy i ściski. Pozdrawiam.
    ~Artalife <3

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ZAWSZE mile widziany
oczywiście nie w postaci SPAM-u
Ale sugestii, przemyśleń, pozdrowień, pytań...
Spam - SKŁADZIK FILCHA!
Enjoy!

Obserwatorzy